Despre noi

Înființată în 2013 în Olanda, ADCbit este o companie de furnizare și Service pentru echipamente de rețea, orientată spre clienți telecom și enterprise din întreaga lume.

Pentru noi clienții sunt pe primul plan. Viziunea noastră este de a deveni cel mai de încredere furnizor de echipamente IT și de mentenanță pentru clienții noștri, oferindu-le soluții hardware și de mentenanță optime.

Oferim o gamă largă de echipamente și soluții, construite pe diferite tehnologii și sub diverse branduri. Abordarea noastră multi-vendor garantează clienților imparțialitatea și orientarea exclusiv către nevoile lor, fără a fi condiționați de programele de loializare ale producătorilor.

adam

Valori

  • Suntem dedicați succesului clienților noștri.
  • Ceea ce promitem, livrăm.
  • Punem onestitatea înaintea profitului.
  • Nu complicăm lucrurile simple.
  • Venim în întâmpinarea succesului proiectelor clienților noștri.

De ce să alegeți ADCbit?

Ne ocupăm noi de toate

Livrăm echipamentele gata de instalare, în termenul și bugetul stabilite, ajutându-vă astfel să evitați riscurile obișnuite ale achiziției de hardware, precum costurile ascunse și întârzierile la livrare.

Cu noi puteți reduce dependența de reprezentanții vendorului, comparând în mod transparent diverse tehnologii. De asemenea, puteți accesa opțiunile în ceea ce privește mentenanța echipamentelor noi sau EOL.

Puteți alege dintr-o varietate de opțiuni, în funcție de cerințele fiecărui proiect, de la echipamente noi ce integrează tehnologii de vârf, până la soluții ieftine, bazate pe echipamente refurbished.

Suntem un canal alternativ de încredere. Aprovizionăm echipamentele numai din surse legitime și stocăm seriile tuturor echipamentelor pe care le vindem.

Calitatea este garantată

Fiecare echipament pe care îl livrăm este 100% testat și pregătit de instalare. În cadrul procesului de control al calității verificăm cu rigurozitate echipamentele pe care urmează să le comercializăm pentru a ne asigura că sunt ca și noi.

În cazul în care aveți nevoie de asistență tehnică, vă stam la dispoziție cu tehnicieni calificați care vă vor ajuta să alegeți cele mai bune soluții pentru proiectul Dvs.

Echipamentele beneficiază de garanție pentru a vă proteja de orice riscuri sau costuri suplimentare.

Prețuri imbatabile și economii importante

Prețurile noastre nu au concurență, putând ajunge până la 95% discount față de prețul de listă al producătorului, fără a face rabat la calitate.

Oferim suport pentru produse EOL, ajutându-ne astfel clienții să evite upgrade-urile impuse de producători și să economisească bani.

Politica noastră de buy-back vă permite economii suplimentare la upgrade.

Livrare rapidă

Asigurăm livrare în următoarea zi lucrătoare de la comandă (NBD) pentru echipamentele pe care le avem pe stoc, oriunde în Europa.

Suntem independenți față de producători și de condițiile de calificare și livrare ale acestora, fapt ce ne permite o mai mare flexibilitate și viteză la livrare. Apelați la noi oricând aveți nevoie de livrare rapidă!

Cele mai bune condiții de garanție din industrie

Știm că livrăm doar echipamente de calitate, de aceea oferim cea mai bună garanție de pe piață - Limited Lifetime Warranty!

* Aceasta garanție acoperă echipamentele Cisco și Juniper din clasa enterprise/telecom și modulele optice.